وبلاگ محمد حسن زاده (1)

این وبلاگ صرفاً جهت کمک به دوستان و همکاران و دانشجویان طراحی شده است .

وبلاگ محمد حسن زاده (1)

این وبلاگ صرفاً جهت کمک به دوستان و همکاران و دانشجویان طراحی شده است .

از این‌ که این وبلاگ را انتخاب نمودید بسیار خرسندم. امیدوارم مطالب آن مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.
محمد حسن‌زاده

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ب.ظ

۰

داستان التماس از غیر خدا

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ب.ظ

ذوالنون عارفی نامدار بود. روزی شنید مردی عابد است که در صومعه‌ای زندگی می‌کند و هر سال یک‌بار از صومعه‌اش بیرون می‌آید و لشگری از معلولان را شفا می‌دهد.


منتظر او نشست، تا از صومعه بیرون آمد و معلولان را شفا داد و خواست به درون صومعه برگردد. ذوالنون دامن او گرفت و گفت: دامنت گرفتم پس نزنی دست مرا، من بیمار جسمی ندارم بیمار روحی‌ام، بگو چه کنم چون تو شوم؟؟؟

عابد گفت: 


 «دامن مرا رها کن که مرا گرفتار عجب می‌کنی و شیطان را متوجه من می‌سازی و من گمان می‌کنم، کسی شده‌ام. اگر دوست (خدا) ببیند که به دامان غیر او چنگ زده‌ای، و غیر از او نظری داری، تو را به آن کسی که التماسش می‌کنی می‌سپارد...»


🚂 🚂 🚂 🚂 🚂

زندگی قطاری است سریع السیر!



بین راه یادت نرود!!!


🌼مقصد خداست...🌼

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۳
محمد حسن زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">