وبلاگ محمد حسن زاده (1)

این وبلاگ صرفاً جهت کمک به دوستان و همکاران و دانشجویان طراحی شده است .

وبلاگ محمد حسن زاده (1)

این وبلاگ صرفاً جهت کمک به دوستان و همکاران و دانشجویان طراحی شده است .

از این‌ که این وبلاگ را انتخاب نمودید بسیار خرسندم. امیدوارم مطالب آن مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.
محمد حسن‌زاده

آخرین مطالب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

همه دوستان عزیز می‌دانند که برای حستجوی مطلبی در اینترنت چه‌کار کنند و معمولاً از موتور‌های جستجو‌گری مانند google  استفاده می‌کنند البته موتورهای دیگری هم هست مانند bing یا در yahoo ودیگر سایت‌ها مثل Amazon.com - Ask.com -eBay ... .

اما هنگامی که به شبکه ملی یا اینترانت متصل باشیم به این سایت‌ها دسترسی نداشته و اگر بخواهیم مطلبی را جستجو کنیم باید از یک سایت که روی اینترانت کار کند استفاده نماییم. یکی از این سایت‌ها و موتورهای جستجوگر www.parsijoo.ir  است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

البته سایت جستجوگر ایرانی دیگری به اسم yooz.ir هم جدیداً فعال شده است که در بستر اینترانت خیلی عالی عمل می کند.  سایت دیگری که می توانید از آن استفاده کنید SALAM.IR است .



 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۰۷
محمد حسن زاده

به نام خالق خوبیها و زیباییها

باز بهار از نو رسید و ورقی دیگر بر تار و پود زندگی طبیعت رقم زد و تلنگری نو بر عمر بشریت نواخت تا انسان بصیر ، آگاه و هوشیار به پروردگار خویش هرچه نزدیکتر شده و بر افتخارات بندگی اش افزون و بنده عاصی و غافل از خود و خالق یگانه اش با بیداری از خواب غفلت و توجه دقیق بر عملکرد هستی و آنچه در این میانه اتفاق افتاده ، گلیم خود را از منجلاب سرکشی ها و وسوسه های شیاطین بیرون کشیده و سرانجام خویش را به ساحل امن و آسایش و رستگاری که همانا رضایت و خشنودی پروردگار جهانیان است، رهنمون سازد. امید آنکه در این روزهای بهاری، از همه نعمتهای بیشمار الهی بخصوص سعادت و سلامت دنیوی و اخروی بهره مند شده و اینجانب را نیز از دعای خالصانه و خیرتان بهره مند فرمایید.

با کمال احترام و آرزوی کامیابی و سعادت و صحت و شادابی و توفیق روزافزون برای شما عزیزان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۳۰
محمد حسن زاده