وبلاگ محمد حسن زاده (1)

این وبلاگ صرفاً جهت کمک به دوستان و همکاران و دانشجویان طراحی شده است .

وبلاگ محمد حسن زاده (1)

این وبلاگ صرفاً جهت کمک به دوستان و همکاران و دانشجویان طراحی شده است .

از این‌ که این وبلاگ را انتخاب نمودید بسیار خرسندم. امیدوارم مطالب آن مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.
محمد حسن‌زاده

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ق.ظ

۱

همکاران و دانشجویان عزیز، جهت آشنایی شما عزیزان با پژوهش‌های انجام شده در حوزه‌های متفاوت آدرس‌های زیر قرار داده شده است که با مراجعه به آنها امکان جستجو در پایان‌نامه‌ها، نشریات علمی داخلی، مقالات، همایش‌‌ها، طرح‌های پژوهشی وگزارش های دولتی وجود دارد. و می تواند راهنمای کار شما عزیزان باشد.           


            کتابخانه و اسناد رقمی(دیجیتال)                                                  پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

             پرتال جامع علوم انسانی

         

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰
محمد حسن زاده

نظرات  (۱)

باسلام وتشکرازوبلاگ خوبتان/درخصوص مطلبی که راجع به ارتباط موثرمدیران مجتمع بامعاونین مدارس آوردین فقط خواستم متذکربشم باتوجه به عدم دسترسی برخی مدارس به اینترنت که خودتان درابتدای مطلب اشاره فرمودید راه اندازی ایمیل برای مدارس یاهمکاران وارتباط موثرچگونه ممکن خواهدبود؟
پاسخ:
ضمن تشکر از دقت نظر جنابعالی
استفاده از ایمیل برای کسانی امکان پذیر خواهد بود که در ابتدا علاقمند به کار با رایانه باشند و همچنین در اوقات فراغت و در منزل و یا مکانی که دسترسی به اینترنت دارند .
 همچنین در مدارس شهری که اینترانت در مدارس فعال است از طریق سرویس های ایمیل فارسی مانند chmail.ir , mdaita.ir , iran.ir , mihanmail.ir, ... امکان دسترسی به ایمیل فراهم است. بازهم متذکر می شوم که نیاز به توانایی مدیر و همکاران در کار با رایانه ، علاقه و صرف وقت و... دارد. که انشاء الله در اکثر همکاران موجود می باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">